Het wordt steeds realistischer

5 december 2009 - Venray, Nederland

Hoi Allemaal,

Gisteren heb ik een gedeelte van de informatie over Suriname al ontvangen.Ik ga er 7 weken werken in de buurt van Paramaribo in een kindertehuis, 6 weken was echt te kort, ook ivm een introductieweek. Ik vertrek omstreeks pasen , rond 4 april, en werk tm 23 mei. En daarna heb ik dan nog 3 weken voor een vakantie. Het is wel allemaal spannend, want dit maakt het zo concreet.

Hier vanuit Dordrecht regelen Pascal en Patricia veel voor mij en in Suriname staan Wyboo en Manu voor mij klaar. Ik laat me ook ophalen van het vliegveld en dan brengen ze mij rechtstreeks naar het guesthouse waar ik kan verblijven. Maar natuurlijk moet ik het een en ander zelf regelen. Als ik straks concreet een echte datum heb kan ik een vliegticket gaan boeken bij Suriname Airways of KLM.Het visum in mijn paspoort regel ik dit keer ook zelf, als ik zorg dat ik redelijk vroeg in Amsterdam ben kan ik het dezelfde dag al meenemen en dan kan ik er gelijk een leuke dag van maken. Maar dit hoeft toch pas in maart of zo, mag ook niet te vroeg.

Wyboo heeft samen met nog iemand anders een reisbureau in Paramaribo Suri guides genoemd en bij hun kan ik dus ook terecht voor mijn uitstapjes in het weekend en voor de weken vakantie erna. Heb er al  het een en ander bekeken en weet al wat ik wil gaan zien, moet alleen even wachten of het allemaal haalbaar is. Zodra ik hier iets meer over weet horen jullie hier van.  http://www.vakantie-suriname.com/

En verder is het even afwachten tot ik weet wanneer ik definief vertrek en waar ik ingedeeld word. Meer informatie volgt.

Liefs, Rianne

1. Truus jansen:
    5 december 2009
    Hoi Rianne
    het lijkt mij wel erg spannend
    Heb je nog niet de kriebbels in je buik!!!!!!!!!!!
    Groetjes Truus
  2. Elza:
    5 december 2009
    Jeetje,inderdaad spannend hoor maar wel heel leuk ook!!!
    Blijf je volgen hoor.
    X Elza
  3. Joke:
    6 december 2009
    Jeetje het komt nu wel erg dicht bij de tijd vliegt, blijt inderdaad spannend.
  4. Lily:
    6 december 2009
    Hoi Rianne,
    Als jij van je vakantie gaat genieten dan ben ik misschien aan het puffen!
    Gr.Lily