Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
367

Over mij

Hoi , mijn naam is Rianne en houdt enorm van reizen. Ben inmiddels al in verschillende landen op vakantie geweest maar wil nog veel meer zien van de wereld. Ik heb nog zoveel op mijn verlanglijst van waar ik nog wel eens heen wil reizen. En via deze site kan ik jullie dan heel mooi een klein beetje laten meegenieten van mijn reizen.Ik heb nu deze site aangemaakt om dat ik hier meer mogelijkheden heb en meer foto's vrij kan plaatsen.

Over mijn reis

Hier wil ik jullie komend jaar op de hoogte gaan houden als ik vrijwwilligerswerk in Suriname ga doen. Ik ga via de stichting vrijwilligwereldwijd werken in een kindertehuis in Suriname. En hier zijn verschillende redenen voor: ik heb zoiets altijd al heel interessant gevonden en bovendien doe ik hiermee ook nog eens een heleboel ervaring op. Want ik wil mijn eigen horizon verbreden en daarbij hoort ook dat ik in de toekomst een ander baantje wil gaan zoeken, waar evt een opleiding bij hoort. Ik zou heel graag nl begeleidend werk gaan doen, pedagogisch werker of activiteiten begeleider, dus dan is dit een prima aangelegenheid om ervaring op te doen en tevens er een mooie reis aan vast te plakken.

Bezochte landen

Ik heb 23 landen (10%) bezocht:

België, Bulgarije, Canada, Costa Rica, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, India, Italië, Madagaskar, Marokko, Nederland, Nepal, Nicaragua, Oostenrijk, Panama, Spanje, Sri Lanka, Suriname, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zwitserland.