Even afwachten

17 januari 2010 - Venray, Nederland

Hoi Allemaal,

Velen van jullie zullen het inmiddels wel weten maar het is nu heel even afwachten hoe het verder gaat verlopen met pap. Het duurt welleswaar nog 2,5 maand voordat ik ga, en als het enigszins gaat dan wil ik ook echt Suriname door laten gaan, maar dat kan ik nu helaas nog niet zeggen.We hopen dat de wartaal die ons pap nu heeft en de onrust daadwerkelijk van de blaasontsteking afkomt, die hij schijnt te hebben en nu antibiotica voor krijgt.

Wel heb ik sinds vorige week maandag de vliegtickets geregeld. (gelukkig was ik wel zo slim een annuleringsverzekering erbij te pakken, al wist ik toen nog van niks). 4 april vertrek ik dan om 1100 uur met een vlucht van amsterdam in 9 uur naar Paramaribo.En terug vertrek ik daar 9 juni en kom ik om 9.00 de volgende dag weer aan op schiphol.Ik vlieg met Suriname Airways.

Verder kreeg ik afgelopen week een mail uit paramaribo dat ik vrijwilligerswerk ga doen in een hindoestaans kindertehuis in paramaribo genaamd Arya Dewaker, van het hindoegeloof Aryers. Het kindertehuis is op 30 min fietsen van mijn guesthouse af (met surinaamse begrippen en ander soort wegen) en zit ik 15 tot 20 min vanuit de binnenstad. Vermoedelijk is er ook nog een andere  vrijwilliger aanwezig in het huis en soms worden de andere kamers ook verhuurd, maar het kan ook zijn dat ik er soms alleen ben. En daarna heb ik eerst nog 4 dagen om te oriënteren, waarna ik met de job kan beginnen. En binnenkort vermeld ik hier nog het telefoonnummer van daar waarop ik te bereiken ben, van het guesthouse. Verder regelen hun ook een simkaart voor mij van daar. Dus bel en sms ik daar goedkoper.

Zodra ik iets meer weet, ook in het kader van ons pap, laat ik jullie wat horen.

Liefs, Rianne

1. Truus jansen:
    17 januari 2010
    Nou meid dat is balen dat pap nu ziek is maar ik hoop voor jou dat het natuurlijk doorgaat en dat pap vlug opknapt zodat jij aan je grote reis kunt beginnen.
    Heel veel beterschap voor je vader en voor jou succes
    Liefs Truus
  2. ilonka manders:
    17 januari 2010
    beterschap gewenst voor je vader en ik hoop voor jou dat het wel doorgaat want hier heb je zolang op gewacht.
    I'll keep my fingers crosed...
    sterkte en succes.
  3. Annemiek Loenen:
    18 januari 2010
    Rianne, ik hoop dat pap snel weer beter wordt. Groetjes Annemiek
  4. Lily:
    18 januari 2010
    Ik heb je gisteren nog gesproken laten we hopen dat Pap weer snel opknapt,sterkte,en ook de groetjes aan jullie Mam.
    Groetjes Lily.
  5. Joke:
    Hoi Rianne,
    Je moet er maar vanuit gaan dat je vader in goede handen is en dat het allemaal goed komt. Het duurt gelukkig nog een paar maand voordat je vertrekt. Niets aan als je vader ziek is, sterkte
    Joke