Spannend.....

20 maart 2010 - Venray, Nederland

hallo allemaal,

Het begint nu echt spannend te worden, morgen over 2 weken vertrek ik naar Suriname. Er is enigszins wel het een en ander gewijzigd, de afgelopen dagen. Ik kom nu niet te werken bij Arya de waker, daar was helaas geen plaats meer, was wat fout gegaan in de planning. Wel kom ik te werken bij Nos Kasita, ook wel het tehuis van tante Lottie genoemd.

Mijn huis waar ik verblijf ligt ook meer in het centrum, hier heb ik al enkele foto's van gezien. En ik moet zeggen dat de eerste indruk niet verkeerd is. Op het moment verblijven hier ook nog 3 vrijwilligers die in paramaribo werken, waarvan ik weet dat er nog zeker 2 aanwezig zijn als ik kom en een net een week naar huis is. Mocht je bezitten over hyves en nieuwsgierig zijn: kijk via mijn hyvespagina ga naar de HYVES van mij, en dan de hyve Vrijwillig suriname en daar kun je de foto's zien van de omgeving en het huisje. En anders moet je geduld hebben totdat ik de foto's hierop heb geplaatst als ik daar ben.

Donderdag ga ik met de trein naar Amsterdam, mijn visum halen bij het consulaat en dan spreek ik ook iets af met Karin, mijn kamergenootje van de madagaskarreis. En ik moet nog de laatste nodige dingen uitwassen en strijken en dan volgende week eens ergens gaan pakken. Geloof dat ik zo langzamerhand wel al het nodige heb gehaald wat ik nodig heb. Ben al met multivitamines bezig, dan schijnen de muggen je toch net iets minder aantrekkelijk te vinden en je hebt iets betere weerstand. De malaria dingetjes hoef ik pas 2 dagen ervoor mee te beginnen.

Morgen nog even lekker een paar uurtjes relaxen bij het Thermaalbad in Arcen. Even de allerlaatste spanningen van de afgelopen tijd van mijn rug laten glijden. Want ik wil wel redelijk ontspannen naar Suriname toe gaan. Heb de traveltaxi van Schiphol voor de heenweg naar Schiphol ook al geregeld. Is ook een manier om niet gestresst op schiphol aan te komen. Want met de trein dat zie ik 's morgensvroeg niet zitten, je zou er maar een missen...En dan ben ik ook niet afhankelijk van anderen die me persé weg moeten brengen. De hele bubs heeft het toch al druk genoeg gehad.En ik houd er ook niet van om het zelf aan jan en alleman te vragen, want ik kom er toch wel.

Je hoort weer van me: Liefs, Rianne

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Joke:
    21 maart 2010
    fijn dat alles door kan gaan.
    liefs Joke
  2. Monique:
    Hoi Rianne,

Kei fijn voor je dat alles door kan gaan. ik wens je een hele mooie, fijne en leerzame tijd toe daarginder.

En met spanning zal ik je telkens weer volgen via de site!!!!!

Liefs Monique,
  3. Truus jansen:
    21 maart 2010
    echt spannend kan niet wachten op de volgendemail
    Liefs Truus
  4. Frans Kateman:
    1 april 2010
    Rianne,
    Veel plezier en sterkte in suriname. Veel mensen zullen je benijden als ze horen wat jij doet. Ik gun je een hele mooie tijd, en een veilige reis totdat je weer thuis bent. De OR van Nelipak zal je missen.
    Groetjes Frans