het aftellen kan beginnen

10 maart 2010 - Venray, Nederland

hallo lieve mensen,

Ja met ons pap gaat het echt heel goed, het gaat ook echt met de dag steeds beter. Bovendien heeft hij zelf tegen mij gezegd afgelopen zondag dat ik maar moest gaan, doe dat maar, Rian, das beter voor jou, voor je toekomst. Wat was ik trots dat hij het zelf zei.

Dus je begrijpt al dat ik meteen contact heb opgenomen afgelopen maandag met vrijwillig wereldwijd om het goede nieuws te melden dat ik toch nu naar Suriname kan gaan, en wat voelt dat heerlijk! Maar ergens is het nu in een keer ook heel erg spannend, want in een keer komt het nu zo dichtbij, komende zondag over 3 weken (ja met pasen) vertrek ik al...

25 maart heb ik een dagje Amsterdam in de planning, dan ga ik nl mijn visum regelen en tevens heb ik ook lekker even met Karin (mijn kamergenote van de madagaskarreis) afgesproken ook daar heb ik wel zin in. Maar nu moet ik even in 3,5 week tijd nog snel wat dingetjes doen ,die de afgelopen tijd wat zijn blijven liggen. Nu had ik wel al veelweg alles geregeld maar de strijkwas is behoorlijk blijven liggen de afgelopen tijd, dus ik  heb nog wat te doen. Bovendien heb ik donderdag en vrijdag ook nog even een OR cursus (alsof we het niet druk genoeg hebben) en heb ik nog een dagje in de planning bij het thermaalbad, even ontspannen en de stress van de afgelopen tijd van mij af laten glijden. Want ik wil wel redelijk rustig naar Suriname kunnen vertrekken.Ik ga voor de heenreis weer de traveltaxi van schiphol bestellen want dat is me afgelopen keer goed bevallen. Geen gedoe of gezeik of die trein wel op tijd komt. Want mijn vliegtuig van Suriname airways vertrekt om 1100 uur en voor dit soort vluchten moet je 3 uur van tevoren daar zijn. Dus ik vind het prima zo! Terug zie ik wel of er mensen me staan op te wachten, maar normale wijze ga ik anders met de trein terug, is net zo handig.

Zodra ik nog iets meer weet over de gang van zaken en nieuwe feitjes over mijn project in Suriname laat ik jullie nog meer weten.

Liefs, Rianne

1. Gerlinde:
    Zo he over 3,5 week al, leuk zeg,
    succes met de voorbereidingen
    gr Gerlinde
  2. Truus jansen:
    JA MEID NU WORDT HET ECHT SPANNEND EN MENENS OOK NOG
    IK ZOU ZEGGEN SUCCES ERMEE EN IK ZIE JE NOG.

LIEFS TRUUS.
  3. marianne van den brink:
    10 maart 2010
    geweldig dat je gaat Rian. De natuur is daar schitterend en het weer altijd zonnig. Maar eerst nog je voorbereiding. Ik hoop dat dat vlot verloopt.
    Gr. Marianne (madagaskar)
  4. marieke:
    11 maart 2010
    Yes, gelukkig toch nog gaan.
    Heb je ook geen tijd om je zenuwachtig te gaan maken!
  5. ilonka manders:
    11 maart 2010
    nou gelukkig dat het toch nog allemaal door kan gaan.
    veel succes de aankomende week met alles regelen en zo!!!
    x ilonka
  6. Lily:
    Hoi Rianne,
    Fijn dat het doorgaat,Ik hoop dat je een ongelooflijke mooie reis/vakantie hebt.
    Groetjes Lily.
  7. odette:
    Ha die Rianne,
    Heel fijn dat het steeds beter met je vader gaat !!!
    Kun je met een gerust hart vertrekken. Veel succes met de voorbereidingen en een hele fijne tijd.
    Ik lees het wel.
    Groetjes, Odette
  8. wendy vreugdewater:
    12 maart 2010
    hey meis
    ben blij te horen dat het met je vader nu de goede kant op gaat,nu kan je je gaan verheugen op datgeen wat je eigenlijk al zo lang wilt gaan doen.
    ik wil eigenlijk maar 1 ding tegen je zeggen GENIET!!!
    liefs wendy
  9. Irene:
    13 maart 2010
    Hoi Rianne,
    geweldig dat het dan toch echt gaat gebeuren over 3 weken! Heel veel plezier met de voorbereiding, de voorpret en het aftellen...
    Groetjes Irene