Schitterend Sri Lanka

1 maart 2011 - Bandarawela, Sri Lanka

Hallo lieve mensen,

Ik had nu eindelijk wat meer tijd net een bericht opgeslagen (dacht ik) en nu blijkt het niet gelukt te zijn op een of andere manier.

Maar ik wil jullie even laten weten dat ik het heel erg naar mijn zin heb hier in Sri Lanka. De groep is heel leuk, 8 mensen waarvan een Ier en een engelse dame, de rest is nederlands.

Ik heb hier gewoon veel te weinig tijd over om naar een internetcafe te gaan om jullie een verhaal te schrijven. Maar wel ik ik jullie laten weten dat ik het heel mooi hier vind en het land heeft heel lieve mensen, zoveel anders dan in India waar ik eerst dacht iets mee te kunnen vergelijken, maar totaal  niet te vergelijken. Het land is ook veel groener.

Verder is de reis varierend omdat we een busrit, treinrit, jeepsafari en ook tochten met tuctuc doen. We hebben een aantal dagen terug zelfs een ayurvedische body hoofd en nekmassage laten doen, heerlijk is dat. En ja ik heb vandaag een heel leuke pakje van hier gekocht wat ik kan dragen met de carnaval. Nu alleen de sticker voor op het voorhoofd nog vinden.

Ik ga stoppen nu met het verhaal en jullie houden als ik terug ben nog een uitgebreider verslag van mij te goed.

Liefs, Rianne

1. Annette:
    1 maart 2011
    het eerdere bericht is aangekomen
  2. Truus jansen:
    1 maart 2011
    Ik wil wel met je ruilen
    mis jullie ontsettend
    knuf Truus
  3. Elles:
    Hey Rianne ,

Al je twee berichten zijn aangekomen .

Groetjes van Johan & Elles Doeiiii