Schitterend Sri Lanka

1 maart 2011 - Bandarawela, Sri Lanka

hallo lieve mensen,

Sorry dat ik zo lang niks van mij heb laten horen vanuit Sri lanka, maar ik heb er echt gewoon veel te weinig tijd voor gehad. En als er dan wat tijd was dan had ik zelf maar even tijd om wat te ontspannen en onder de douche te gaan voordat w gingen eten.

Ook nu heb ik niet heel veel tijd maar ik wilde jullie toch wel heel even iets laten horen. Ik heb het hier prima naar mijn zin. De groep is heel leuk, we hebben ook een ier en een engelse dame in ons gezelschap, en we vermaken ons prima.

Het weer is schitterend, warm tot heet zelfs, behalve de laatste 2 dagen, nu zitten we nl in koeler gebied. Maar ook dan kan je hier nog prima in een shirt lopen, welleswaar is het nu vandaag ook gaan regenen en dan is een vest wel lekker. Het regend niet heel erg hard, een paraplu is prima. En soms is die zelfs niet nodig. Het overige verhaal schrijf ik wl als ik weer thuis ben, want dan moet ik even door de foto's spitten om te weten wat we gedaan hebben, wnat ik ben even de volgorde kwijt. Als je me nu vraagt waar ik 5 dagen terug zat moet ik heel lang nadenken, want de tijd gaat zo snel en je beleefd zo veel in relatief korte tijd.

Morgen vertrekken we naar Yale het NP, waar veel soorten dieren leven daar blijven we 2 dagen en daarna door naar het strand in Hikkaduwa. We hebben wel al veel variatie gehad van busritten, treinrit en morgen jeepsafari tot regelmatige een eigen uitstapje met enkele andere met een tuctuc. Dit is relatief goedkoop, en zo kun je in korte tijd veel zien. En dan gaan we al weer spoedig op huis aan want zondagnacht ben ik weer thuis.

Ik ga er me stoppen, en dan houden jullie de rest van het verhaal nog van me tegoed als ik thuis ben. Tot ziens in Venray, of tot horens of iets iets elders.

Liefs, Rianne

1. Annette:
    1 maart 2011
    ik lees het wel, het heeft weer indruk op je gemaakt.
    nog een paar leuke dagen en een goede vlucht terug.

groetjes annette
  2. Lily:
    Rianne,
    Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt!!
    Nog enkele dagen aan het strand,nog even een kleurtje opdoen,en dan weer uitgerust naar huis.
    Goede reis terug!
    Groetjes Lily.
  3. Gerlinde:
    Ha Rianne,

Geniet nog van je laatste dagen, zondag alweer thuis
    veel plezier de laatste dagen
    Groetjes Gerlinde
  4. Marlène:
    Hoi Rianne,
    Ben erg benieuwd naar de verhalen over de mensen, hun cultuur met alles wat daarbij hoort, flora en fauna van Sri-Lanka.
    Maar ik moet nog even wachten, want je stort je bij terugkeer eerst in de feestende massa in het zuiden.
    Doe inderdaad maar een paar mooie kleurrijke foto's bij het vakantie-verslag!
    Nog even maximaal genieten en een goede terugvlucht!
    Groetjes van Marlène.
  5. Elles:
    Hey Rianne ,

Alles goed daar , Leuk om weer ff van je te horen hoe goed het met jou gaat , en fijn dat het naar je zin is , oke ik lees en hoor het verder , Fijne vakantie en een goede terugvlucht !!!!

Wenst jou Johan & Elles Doeiiii
  6. Marjo Hendrix:
    1 maart 2011
    De beste vakanties zijn die waar je te weinig tijd hebt om een berichtje naar het thuisfront te sturen. Dus voel je zeer zeker niet verplicht om iets te laten horen.
    Ben benieuwd naar je verhalen als je terug bent.

Geniet er nog lekker van en idd zoveel mogelijk zien wat er te zien is.

Groetjes
    Marjo
  7. Marieke:
    2 maart 2011
    Geniet ervan Rian, en hopelijk is het hier echt lente weer geworden als je terug komt. Nu schijnt de zon maar het is nog erg koud.
    Marieke uut Krabbendieke