Maandag is het weer zo ver..

10 mei 2014 - Venray, Nederland

Hallo vrienden en vriendinnen, kennissen en alle andere die mee lezen,

Bijna is het zover nog 2 nachtjes slapen en dan vertrek ik samen met Peter voor een maand naar Suriname. Heerlijk om weer even terug te gaan.Ik heb er zoveel zin in. 'S morgens om 5 uur vertrekken we vanuit Asten met de auto, Ronny een vriend van Peter brengt ons naar Schiphol met Peter zijn auto, daar kunnen we een toeristenkaart halen en de uiteindelijke tickets die we zondag al op internet kunnen uitprinten. We zitten heerlijk samen langs elkaar in het vliegtuig ergens redelijk ver naar achter in een enorm groot vliegtuig.We vertrekken om 11.15uur als het goed is.

9 uur later komen we dan op vliegveld Zanderij aan. Maar in Suriname is het dan pas 1500 uur 's middags. Voordat we koffers hebben en de taxi gevonden hebben die ons naar het appartement in Paramaribo brengt dat zal nog wel even een tijdje duren, het is tenslotte Suriname.

Ik heb Peter wel al beloofd samen een heerlijk sateetje en een bakabana aan de waterkant te gaan eten.Maar dat komt vast goed.We hebben er allebei enorm veel zin in en nu met dit bagger weer moet ik zeggen dat ik ook enorm verlang naar de warme temperaturen en misschien zelfs de warme regen is Suriname. We hebben al 3 tripjes in de maand tijd gepland staan, een naar de schildpadden in Galibi, naar de raleighvallen en de Voltzberg en de Blanche Marie watervallen.

We hebben er enorm veel zin in. En houden jullie op de hoogte van onze avonturen in Suriname.

Liefs,

Peter en Rianne

1. Marieke:
    10 mei 2014
    Een hele goeie reis en leuk dat je ons weer op de hoogte houdt van jullie ondernemingen.
  2. Lily:
    10 mei 2014
    Hee, Rianne en Peter, Veel plezier op vakantie, we houden jullie vak-verhaal in de gaten!
    Fijne vakantie!
  3. Marjo Hendrix:
    11 mei 2014
    Leuk Rianne, dat ik weer met jullie 'mee' op reis mag. Goede vlucht enne geniet ervan.
  4. Jacqueline:
    super dat jullie HET gaan doen. Geniet met volle teugen
  5. Angelique:
    Hoi Rianne en Peter
    heel veel plezier op vakantie en fijn dat ik weer mag meegenieten van alle verhalen
  6. Marlène:
    11 mei 2014
    Wat een heerlijk vooruitzicht Rianne!
    Ik denk terug aan de dolfijnentrip op de rivier, aan boord leerde ik jou immers kennen. Koffie drinken in het centrum langs de kant van de weg en ondertussen alleen maar om je heen kijken en je onderdompelen in de kleurrijke cultuur van het land.
    BRASA!
  7. Ingrid:
    Hoi Rianne en Peter,
    Een hele goede reis en heel erg veel plezier samen.
    Geniet van de tijd met elkaar en van het land. Hopelijk zie je de schilpadden in het echt naar het water lopen...
    Groetjes uit Panningen
  8. Truus jansen:
    Hoi Rianne en Peter
    Als eerste een heel goede reis,en heel veel plezier daar in dat lekker warme Suriname wij blijven hier wel bibberen.........
  9. Ilonka Manders:
    Hoi Rianne en Peter

Leuk dat je ons weer een beetje mee neemt in jullie avonturen. Ik kijk naar jullie verhalen uit'
    Heel veel plezier en geniet van het mooie weer, het mooi land en van elkaar

Groetjessss
  10. Gerda alards:
    Hoi Rianne en Peter
    Ik ga jullie reisverhalen zeker volgen.
    Geniet de komende 4 weken samen en van
    al het moois dat jullie gaan bezoeken.
  11. Toon van Tilburg:
    11 mei 2014
    Hoi, Rianne en Peter een fijne vakantie gewenst. Ik zal jullie reisverhalen wel volgen via de reis blog.
    Groetjes
    Toon van Tilburg
  12. Thea peters.:
    Hoi Rianne en Peter,

Een hele goede reis gewenst, en ik verheug me nu al naar jullie verhalen wat jullie zoal beleven.
    Gr. Thea.
  13. Irene:
    Hoi Rianne,
    wat gaaf joh lekker 4 weken naar Suriname. Geniet ervan!!
    Wij hebben in maart genoten van 3,5 Japan en 1 week Dubai. Het was echt GEWELDIG!
    Ik kijk uit naar je verhalen.
    Liefs Irene
  14. Annette:
    11 mei 2014
    goede reis en veel plezier in suriname maar jou kennende gaat dat wel lukken
  15. Gertie:
    12 mei 2014
    Heel veel plezier samen..........ga jullie zeker volgen xx
  16. Lies:
    12 mei 2014
    CARPE DIEM!!
  17. Mia:
    13 mei 2014
    Hoi Rianne en Peter
    ik heb vanmorgen Pap gebeld hij was weer blij om te horen dat je goed was
    aangekomen.groetjes en we blijven je volgen.
    Harrie en Mia