maandag in Bulgarije

29 augustus 2011 - Nesebar, Bulgarije

Hallo allemaal,

Helaas tripje met de catamaran op de zee ging vandaag niet door, er staat een te sterke wind, en waarschijnlijk wordt dan iedereen ziek. Helaas dus geen springende dolfijnen, Marlene, maar dat was ook wel uniek en mooi.Maar dat mag de pret niet drukken we hebben tenslotte vakantie, en vanavond de Bulgaarse avond. En nu gaan we morgen ipv dit een tripje doen naar Varna, een stadje verderop en Balchiek, een soort botanische tuin. Dus we zien toch iets.

Het Strand is hier verder wel heel mooi, veel algen wel, omdat nu de wind zo sterk is, maar algen zijn heel goed voor de huid, dus we zien er straks vast veel jonger uit.Ook zijn we gisteren een dagje naar de oude stad Nessebar geweest. Dit bericht wordt welleswaar gepost vanaf Nessebar, maar Sunny beach kent ie niet, en Nessebar ligt hier een paar km verderop. Leuk plaatsje, met heel veel winkels. Shop me hier te pletter, is ook zo goedkoop. Heb zelfs 2 paar goede schoenen gevonden voor straks in de zorg en dat voor maar 15 euro. En weer een heel leuk jurkje gevonden, dat ik echt niet kon laten hangen.Was precies voor mij gemaakt.Maar hwet is wel leker zo lekker rustig, ontbijten en zien wat de dag brengt. Woms wat winkelen, dan aan het strand, dan even achter internet en dan weer een dagje eruit, heerlijk toch.. Ik kan dus helemaal ontspannen aan mijn nieuwe job en opleiding beginnen.

Enne.. Ilonka, ook ik weet niet alle antwoorden van de puzzel, dus moet ik je teleurstellen.  Dus Gertie, Ilonka kan niet valsspelen. Ik kon er een toen ook niet gevonden krijgen, althans niet zeker, ik dacht iets gevonden te hebben maar dat was twijfelachtig. en ik mag ook nog nieteens meedoen, das helemaal fraai...

Wendy, we gaan zeker een keer iets drinken, vind ik heel leuk. dus ik mail je zeker een keer.

en verder voor de rest, we genieten hier volop.

Liefs en tot de volgende keer, Rianne

1. Mia:
    30 augustus 2011
    Hoi Rianne,
    je bent heerlijk aan het genieten en relaxen,je komt lekker uitgerust weer thuis,en dan kun je maandag met goede moed weer beginnen aan je nieuwe job.geniet nog even want het is weer zo voorbij,
    Groetjes Mia en Harrie.
  2. Thea Peters:
    31 augustus 2011
    Hoi Rianne,
    Lekker eventjes van de vakantie genieten, en dan met volle moed aan je nieuwe baan beginnen.Daar wens ik je ook héél veel plezier in. We komen mekaar vast in het dorp nog wel eens tegen.

Gr. Thea Peters.